Jumaat, 28 September 2012

Fantasy Football Gameweek #6

Masuk tahun ni, dah 3 tahun straight aku main fantasy football ni. sebelum tu ada jugak la main game ni tapi on off la. dah sah-sah la kena tinggal punya kalau tak selalu update kan.

so hari jumaat mcm ni, biasalah..bila dah siap je keje semua, aku pun update la team aku. gameweek #5 minggu lepas mmg teruk la point team aku ni. siap dapat below average lagi. mmg hancus dan kena tinggal kaw-kaw dengan member-member yang lain. minggu ni aku setting team aku mcm ni. ok ke tak?

ok tak? minggu ni main striker 2 orang je sebab aku tersilap shopping midfielder! hehe..aku punya reserve striker Richie Lambert (Southampton) sebabnya aku rasa game lawan everton ni mcm susah je dia nak score.

ke korang rasa podolski yang takkan score? ni yang pening main fantasy football ni..!

Tiada ulasan: