Khamis, 27 September 2012

Masterchef Malaysia S2



Bab masak-memasak ni mmg aku mengaku la yang aku ni tak la pandai mana. tapi tah kenapa aku suka pulak follow Masterchef ni. kalau season lepas, Dr. Ezani menang Masterchef ni (mmg aku suka pun dia menang!), tahun ni tah sapa la menang pulak ye?

 Masterchef Malaysia S2 ni dah mula seminggu yang lepas. peserta pertama yang keluar si Addy yang aku rasa silap dia lebih pada penyediaan menu masa elimination round tu. bagi aku dia masak ok dan nampak kreatif la jugak untuk seorang pemain futsal.
Addy : yg pertama terkeluar

Episod yang sama jugak, sorang lagi, Akem pun terkeluar. personally aku suka gak dia ni keluar sebab mcm poyo je. hehehe...

Akem : no 2 terkeluar
semalam, doktor Shahida pun dah terkeluar. bagi aku silap dia ialah tak ikut tema. roti bakar!
Shahida pun dah keluar
Untuk yang masih ada kat Masterchef, selamat berjaya la korang...especially etiqa & ilaika..hehehe

Tiada ulasan: